Jei turi dėmesio vertų istorijų, kuriomis norėtum pasidalinti, ar domina rašymas mūsų komandoje - parašyk info@dfcitas.lt Jei turi dėmesio vertų istorijų, kuriomis norėtum pasidalinti, ar domina rašymas mūsų komandoje - parašyk info@dfcitas.lt

„Megalopolis“ (2024) apžvalga: Visi vyrai galvoja apie Romos imperiją

Man, kaip ir daugeliui kitų mano kartos atstovų, „Megalopolis“ yra pirmasis ir paskutinis Francis Ford Coppola'os filmas, kurį žiūrėjau su visu likusiu pasauliu – taip kaip karta prieš mane darė su...

„Varžovai“ (2024) apžvalga: Įtemptas kaip teniso raketės tinkliukas

„Twilight“ kartą supažindinus su rimtu, save bei žiūrovą gerbiančiu kanibalistiniu romanu su filmu „Kaulai ir visa kita“, režisierius Luca Guadagnino sugrįžo į ekranus su karščiausia, pagal EDM ritmą...

„Late Night with the Devil“ (2023) apžvalga: Velniškai sumanios kinematinės žabangos

Nors kontraversija dėl naudoto AI filmo vizualams nepalieka malonaus skonio burnoje, „Late Night with the Devil“ yra klasikinis siaubo filmas, žadantis nejaukiausią apsilankymą Late Night laidos...

DFCitas žiūri: Kovas („Love Lies Bleeding“, „Dune 2“, „All of Us Strangers“…)

Ilgai svarsčius, kaip čia įdomiau „poetiškai pavaškavus“ apie kiną ar apie tą patį išgyventą „Kino pavasarį“, kuris tik vakar oficialiai užsidarė užuolaidas ir iki kitų metų nusimovė trumpikes –...

„The Zone of Interest“ (2023) apžvalga: Blogio banalybė

Kiekvienas mūsų yra matęs bent po vieną Holokausto filmą, kuriame blogis iš didžiosios B yra nutapomas tokiomis ryškiomis spalvomis, jog net ir Hanibalas Lekteris ar kitas liūdnai pagarsėjęs...

„Geležiniai gniaužtai“ (2023) apžvalga: Netikrai tikra istorija

Sportas ir Zac Effron'as – tai pagrindiniai argumentai, kodėl aš būčiau praleidusi šį filmą ir net nesigilinusi giliau. Teoriškai, dvejonių nebūtų sukėlę net ir nepriekaištingų atsiliepimų gausa...

Užsiprenumeruok naujienlaiškį

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.