Jei turi dėmesio vertų istorijų, kuriomis norėtum pasidalinti, ar domina rašymas mūsų komandoje - parašyk info@dfcitas.lt Jei turi dėmesio vertų istorijų, kuriomis norėtum pasidalinti, ar domina rašymas mūsų komandoje - parašyk info@dfcitas.lt

Apžvalga: “Tommaso” (2019)

Kartą metuose pasirodo filmas, kurio neišlaukęs legaliuose/nelegaliuose internetiniuose servisuose, kaip Filmux, Putlocker, ar visų kibernetinių piratų olimpe, The Pirate Bay, toks skrudžas kaip aš...

Biče, kur nukišai mano grybukus? arba „The Midnight Gospel” (2020) apžvalga

Prieš kelerius metus, apimtas studentiško nuobodulio, dar žinomo procrastination’o vardu, nusprendžiau kaip reikiant apsipūsti ir Hunter S. Thompson’o gonzo stiliumi pabarškinti...

DFCito saviizoliacijos gidas

Tikriausiai niekam, net ir tam pačiam Jared’ui Leto, nėra naujiena, jog naujasis dešimtmetis, lyg nevykęs balandžio pirmosios pokštas, nežada nieko gero. Tiksliau – jis knisa. Nepraėjo nei...

Apžvalga: „Honey Boy” (2019)

Graikai turėjo Olimpą. Skandinavai Asgardą. Mes turim Holivudą – „puolusių angelų” miestą, kuris, kaip koks skaitmeninis miražas, garantuoja nemirtingumą ir nirvaną; vilioja laiminga...

Dviguba apžvalga: „1917” + „Mažosios Moterys”

„Pragaras yra kiti žmonės” – rašė prancūzų filosofas Žanas Polis Sartras. Išties. Tą supratau bežiūrint naująją režisieriaus Sam Mendes, žinomo už tokius kino nuopelnus kaip American...

„Airis” (2019) apžvalga: Geriausias Skorsezės filmas?

Pabaigus žiūrėti Martino Skorsezės naująjį Airis (angl. „The Irishman”), laikrodis mušė trečią ryto. Besisukant filmo titrams, mano rankose sukosi ir riebi cigaretė. Neilgai trukus išėjau...

Užsiprenumeruok naujienlaiškį

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.