Festivalyje pasirodę lietuvių filmai – labai skirtingi. Tiek savo režisūriniu stiliumi, tiek kinematografine kalba, tiek istorijomis bei temomis, tiek žanrais. Tačiau labiausiai džiaugiuosi...
„Vienas namuose“, „Haris Poteris“, „Kietas riešutėlis“ - Kalėdinių klasikų sąrašas nesikeičia jau metų metus... Gali pamanyti, jog vyksta šioks toks gatekeep'inimas. Tačiau mūsų akimis naujasis...
Teigti, jog mėgsti žiūrėti filmus, jais gyveni ar tiesiog laikai save kinomanu ir nebūti mačius Andrejaus Tarkovskio darbų – tai tas pats, kas lankytis Paryžiuje ir likti nemačius Eifelio bokšto...
„Lanthimos filmai – labai keisti“ išsireiškimą esu girdėjęs jau ne kartą. Visgi, net ir jo kūrybos kontekste, „Prasti reikalai“ savo keistumu užima pakankamai aukštą vietą...
Vasaros karštinė, „Barbė“ su „Openheimeris“, jau gerokai išblėso ir mūsų gyvenime įsivyravo kino štilis. Neilgai truko, kol į kino teatrus atriedėjo dar viena šių metų sunkioji artilerija – Martinas...
„Karo ponis“ - tai sunkus, bet labai sveikintinas režisierių Gina Gammell ir Riley Keough darbas, pasinaudojant visomis progomis, su visais resursais, kuriuos turi čia ir dabar...
Kai atrodo visos meilės istorijos jau papasakotos, išdainuotos, išrašytos, Marija Kavtaradzė į 2023-iųjų metų „Sundance“ kino festivalį atveža unikalią istoriją, kuri nustelbia ne tik tarptautinę...