Jei turi dėmesio vertų istorijų, kuriomis norėtum pasidalinti, ar domina rašymas mūsų komandoje - parašyk info@dfcitas.lt Jei turi dėmesio vertų istorijų, kuriomis norėtum pasidalinti, ar domina rašymas mūsų komandoje - parašyk info@dfcitas.lt

„Prasti reikalai“ (2023) apžvalga: Kai tikiesi netikėtumo

„Lanthimos filmai – labai keisti“ išsireiškimą esu girdėjęs jau ne kartą. Visgi, net ir jo kūrybos kontekste, „Prasti reikalai“ savo keistumu užima pakankamai aukštą vietą...

„Gėlių mėnulio žudikai“ (2023) apžvalga: Dar vienas kartas nuošalyje

Vasaros karštinė, „Barbė“ su „Openheimeris“, jau gerokai išblėso ir mūsų gyvenime įsivyravo kino štilis. Neilgai truko, kol į kino teatrus atriedėjo dar viena šių metų sunkioji artilerija – Martinas...

„Karo ponis“ (2023) apžvalga: Pasinaudoti kiekviena gyvenimo proga

„Karo ponis“ - tai sunkus, bet labai sveikintinas režisierių Gina Gammell ir Riley Keough darbas, pasinaudojant visomis progomis, su visais resursais, kuriuos turi čia ir dabar...

Šnekučiuojamės su Marija Kavtaradze: „Viskas ką mes žiūrime, vienaip ar kitaip mus įkvepia“

Su lietuvių režisiere kalbamės apie jos naujausią filmą „Tu man nieko neprimeni“, intymumą bei SunDance’o patirtis...

„Tu man nieko neprimeni“ (2023) apžvalga: Intymus žvilgsnis į meilę ir aseksualumą

Kai atrodo visos meilės istorijos jau papasakotos, išdainuotos, išrašytos, Marija Kavtaradzė į 2023-iųjų metų „Sundance“ kino festivalį atveža unikalią istoriją, kuri nustelbia ne tik tarptautinę...

„Showing Up“ (2023) apžvalga: Menininko įvaizdžio demistifikacija

Po Kelly Reichardt „The First Cow“, kuris 2022-iais turėjo garbės tapti Kino Pavasario atidarymo filmu, jutau daug šiltų jausmų. Ši jautri bei paprasta istorija apie žmogišką ryšį neišvengiamai sukėlė...

Užsiprenumeruok naujienlaiškį

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.